Päijät-Hämeen maakuntalaulun Vihreiden harjujen maa, nuotinnos, mistähän löytyis? Säveltäjä Matti Porola

Kysytty

Päijät-Hämeen maakuntalaulun Vihreiden harjujen maa, nuotinnos, mistähän löytyis? Säveltäjä Matti Porola

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vihreiden harjujen maa -nuotti löytyy Lahden kaupunginkirjastosta.

Tässä julkaisun tiedot:
Nuotti
Tekijä / esittäjä Porola, Matti (säv.)
Teoksen nimi Vihreiden harjujen maa
Aineiston yleismääre Nuottijulkaisu
Muut tekijät Porola, Matti (san.)
Laitinen, Terho (san.)
Kiiski, Jarkko (sov.)
Julkaisutiedot [Lahti] : [Päijät-Hämeen Liitto], 1999
Ulkoasu 1 sävelmänuotti (2 s.)
Huomautus Päijät-Hämeen maakuntalaulukilpailun voittaja 1998
Sanat, melodia, sointumerkit
ISBN (sid.)
Pääkielet suomi
Asiasanat / Aihe maakuntalaulut : Suomi : Päijät-Häme
YKL-luokka 78.8942, 78.322