Pahoitteluni, että kysyn tätä näin, mutten keksinyt parempaakaan tapaa. Mietin ottaako Riihimäen kaupunginkirjasto kesätyöntekijöitä ja jos ottaa niin mihin…

Kysytty

Hei! Pahoitteluni, että kysyn tätä näin, mutten keksinyt parempaakaan tapaa. Mietin ottaako Riihimäen kaupunginkirjasto kesätyöntekijöitä ja jos ottaa niin mihin hakemukset voi lähettää vai pitääkö ne tuoda paikan päälle? Kiitos vaivannäöstänne!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Riihimäen kaupunginkirjastolle ei ole mahdollista ottaa kesätyöntekijöitä. Työnhaussa kannattaa yleensä ottaa yhteyttä työpaikan johtajaan tai henkilöstöasioista vastaavaan joko soittamalla, sähköpostitse tai henkilökohtaisesti käymällä. Voi myös jättää avoimen työhakemuksen.
Onnea työnhakuun!