Pääsen omille sivuilleni, mutta kun yritän uusia lainojani, kone heittää minut alkuun ja joudun taas syöttämään korttinin numeron ja salasanani. Lainojen…

Kysytty

Hei,

pääsen omille sivuilleni, mutta kun yritän uusia lainojani, kone heittää minut alkuun ja joudun taas syöttämään korttinin numeron ja salasanani. Lainojen uusiminen ei onnistu, vaikka niistä ei ole tehty varauksia. Mitä tehdä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lainasi ovat ehkä myöhässä tai niihin on tehty varauksia.
Järjestelmässä voi esiintyä myös tilapäisiä teknisiä häiriöitä.

Lainoja voi uusia myös puhelimitse sekä asioimalla kirjastossa.