Ovatko Koivukylän kirjasto ja Lumon kirjasto auki normaalisti 9. päivä tammikuuta koronasta huolimatta?

Kysytty

Hei! Ovatko Koivukylän kirjasto ja Lumon kirjasto auki normaalisti 9. päivä tammikuuta koronasta huolimatta?

Vastaus

Vastattu

Lumon ja Koivukylän kirjastot ovat avoinna 9.1.2021. Mahdollisista poikkeuksista tiedotetaan, kannattaa tarkistaa aukiolot etukäteen Helmet.fi:stä.

Kirjastoissa on käytössä rajoitetut palvelut 10.1.2021 asti. Kirjastotilaan pääsee palauttamaan aineistoa ja lainaamaan etukäteen varattua aineistoa, mutta muut tilat eivät ole käytössä.