Ovatko Henrik Tikkasen kirjat: Kulosaarentie 8, Kulosaari... Majavatie 11, Herttoniemi... Mariankatu 26, Kruununhaka... romaaneja? vai omaelämäkerta?

Kysytty

Ovatko Henrik Tikkasen kirjat:
Kulosaarentie 8, Kulosaari...
Majavatie 11, Herttoniemi...
Mariankatu 26, Kruununhaka...

romaaneja? vai omaelämäkerta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ne ovat romaaninmuotoon kirjoitettuja omaelämäkertoja. Esim. meillä
Helsingin kaupunginkirjastossa ne on luokiteltu romaaniluokkaan eli
1.4:een.On tietysti ns. "makukysymys" kuinka haluaa ne luetteloida.