Outi-kirjasto ei tunne sanaa postimerkkiluettelo, mikähän lienee oikea, kun sillä nimellä kuitenkin postimerkkiluettelot tunnetaan. Ei tunne myöskään Michel…

Kysytty

Outi-kirjasto ei tunne sanaa postimerkkiluettelo, mikähän lienee oikea, kun sillä nimellä kuitenkin postimerkkiluettelot tunnetaan. Ei tunne myöskään Michel-nimellä, vaikka niitä on hyllyssä runsaasti.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Yleiset kirjastot luetteloivat aineistonsa kirjojen nimiösivun mukaan. Michelin postimerkkiluettelot löytyvät verkkokirjastosta kirjoittamalla teoksen nimeksi Michel (www.outikirjastot.fi ). Mikäli haluatte saada tietoa muista Outikirjastoissa olevista postimerkkiluetteloista kannattaa muuttaa hakuehdoiksi kaksi asiasana -hakua ja kirjoittaa niihin postimerkit luettelot.