Oulun kirjastossa on Elly Griffithsin Ruth Galloway -sarjaa sekä suomeksi että englanniksi. Englanniksi ei kuitenkaan ole sarjan kaikkia osia. Esim uusin kirja…

Kysytty

Hei, oulun kirjastossa on Elly Griffithsin Ruth Galloway -sarjaa sekä suomeksi että englanniksi. Englanniksi ei kuitenkaan ole sarjan kaikkia osia. Esim uusin kirja on, mutta sitä edeltävää sarjan osaa ei ole. Olisiko mahdollista hankkia kirjasarjat kaikkine osineen?

Vastaus

Vastattu

Kiitos hankintaehdotuksestasi. Pyrimme ainakin siihen, että koko Galloway-sarja olisi luettavana suomeksi ja edelleen suomentamattomat osat englanniksi. Voit jättää hankintaehdotuksia oheisesta linkistä: https://outi.finna.fi/Content/hankintaehdotus

Kirjastolle tulee kymmeniä hankintaehdotuksia viikottain ja kaikkia emme voi toteuttaa. Mikäli kokonaista sarjaa ei saada hankittua täydellisenä, voidaan usein hankkia ainakin uudempia osia. Voimme myös tilata asiakkaillemme kirjoja muualta Suomen kirjastoista kaukolainaksi. https://www.ouka.fi/oulu/kirjasto/kaukolainaus