Ottavatko kirjastot vastaan cd-levyjä? Minulla on kassillinen hyväkuntosia cd-levyjä joista olisin valmis luopumaan.

Kysytty

Hei, Ottavatko kirjastot vastaan cd-levyjä?
Minulla on kassillinen hyväkuntosia cd-levyjä joista olisin valmis luopumaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastot ottavat lahjoituksena vastaan hyväkuntoisia cd-levyjä. Koska kirjastojen hyllytila on rajallinen, lahjoitukset valikoidaan sen mukaan, millaista materiaalia kokoelmista puuttuu. Kunkin kirjaston cd-kokoelmista vastaava päättää otetaanko lahjoitukset kokoelmiin vai ei. Kannattaa kysyä vaikka lähikirjastosta, ollaanko siellä kiinnostuneita levyistä.