Ottaako kirjastot vastaan lahjoituksena hyväkuntoisia viihdenuotteja pianolle, pienille viihdeorkestereille. On musikaaleja mm. Abbaa ym. Olisi sääli heittää…

Kysytty

Ottaako kirjastot vastaan lahjoituksena hyväkuntoisia viihdenuotteja pianolle, pienille viihdeorkestereille. On musikaaleja mm. Abbaa ym. Olisi sääli heittää roskiin.

Vastaus

Vastattu

Vastaus riippuu siitä, millaisista nuoteista on kyse. Kaikilla nuoteilla ei ole lainausoikeutta eli niitä kirjasto ei voi ottaa kokoelmiinsa.

Jyväskylän kaupunginkirjastoon nuotteja voi tuoda lahjoituksena ja allekirjoittaa aineiston lahjoitussopimuksen. Lahjoittaja hyväksyy, että kirjasto voi käyttää lahjoitetun aineiston sopivaksi katsomallaan tavalla.