Ottaako kirjasto vastaan italiankielisiä lastenkirjoja?

Kysytty

Ottaako kirjasto vastaan hyväkuntoisia italiankielisiä lastenkirjoja? Lapsemme ovat kaksikielisiä ja heiltä on jäänyt jonkin verran italiankielisiä lastenkirjoja jälkeen, kun nämä ovat tätä nykyä aihepiiriltään liian lapsellisia. Olisi sääli heittää kirjat roskiin, ja yritän nyt löytää tahon minne laittaa nämä kiertoon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingissä Pasilan kirjastolla on suurin kokoelma italiankielisiä lastenkirjoja. Kokoelmamme ei ole kovin laaja, kun kirjojen kysyntäkään ei ole suurta, mutta olisimme periaatteessa kiinnostuneita lahjoituksista, jos niitä ei valtavan suurta määrää.

Voit joko toimittaa kirjat Pasilan kirjastoon tai pyytää lähikirjastoasi lähettämään ne Pasilan kirjastoon. Emme voi luvata automaattisesti, että kirjat päätyisivät kokoelmaamme. Mikäli kirjat eivät päädy kokoelmiimme, laitamme ne kierrätyshyllyymme, josta kiinnostuneet voivat ottaa ilmaiseksi kirjoja.