Ostin mini kannettava tietokone ja siinä on asennettu Windows 7 starter, mutta yritin Luoda järjestelmän korjauslevy, mutta se vaati tallentava CD tai DVD…

Kysytty

Hei,
Ostin mini kannettava tietokone ja siinä on asennettu Windows 7 starter, mutta yritin Luoda järjestelmän korjauslevy, mutta se vaati tallentava CD tai DVD asema, löytyykö Tällaista asema kaupungin kirjastosta Helsingissä että pystyisin luode järjestelmän korjauslevyä??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Neuvoisin ottamaan yhteytta Lasipalatsissa sijaitsevaan Kohtaamispaikkaan, jossa saa opastusta kaikenlaisiin tietokoneen ongelmiin. http://www.lib.hel.fi/fi-FI/kohtaamispaikka