Ostin kirjaston poistomyynnistä eurolla Shimolin cd-levyn. Onko tietoa Keikkaileeko hän nykysyin ? Tai Mitenköhän saisin kanteen muistoksi nimmarin ? Levyn…

Kysytty

Hei, Ostin kirjaston poistomyynnistä eurolla Shimolin cd-levyn. Onko tietoa Keikkaileeko hän nykysyin ? Tai Mitenköhän saisin kanteen muistoksi nimmarin ? Levyn kansi on liitteenä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hänen oikea nimensä on Catherine Bollö Amagalu ja hän työskentelee nykyisin Karoliinisessa instituutissa Tukholmassa. Hän on valmistunut Tukholman yliopistosta ja asuu Solnassa. Ilmeisesti musiikkiura jäi varsin lyhyeksi. Hän on julkaissut tuon vuonna 2000 ilmestyneen Shimoli-cd:n. Sen lisäksi hän on mukana oikealla nimellään yhdellä raidalla  vuonna 1996 ilmestyneellä Scrappy G:n rap-levyllä On top.  Hänellä on Facebook-profiili, joten ehkä sen nimikirjoituksen saaminen onnistuisi sitä kautta.