Ostaisin teoksen "Jätkät sen kun porskuttaa". Onko tietoa mistä löytyis?

Kysytty

Ostaisin teoksen "Jätkät sen kun porskuttaa" Onko tietoa mistä löytyis?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Timo Laaksosen, Pekka Laaksosen ja Urpo Vennon teos Jätkät sen kun porskuttaa ilmestyi vuonna 1970 (Weilin + Göös). Kyseessä on siis niin vanha teos, että kirjakaupoista sitä ei voi ostaa. Sinun kannattaa etsiä teosta antikvariaateista. Nettiantikvariaattien tarjontaa voi tutkia kätevästi netistä. Teosta näyttää olevan saatavilla joistakin netissäkin palvelevista antikvariaateista, joiden sivuille löydät helposti googlettamalla vaikkapa teoksen nimellä.

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.332958