Osoitteessa Vapaudenkatu 79 Jyväskylä on ollut Kangas- ja Lyhyttavaraliike, noin v. 1946-1951 löytyykö valokuvaa tuosta rakennuksesta kadunpuolelta,…

Kysytty

Osoitteessa Vapaudenkatu 79 Jyväskylä on ollut Kangas- ja Lyhyttavaraliike, noin v. 1946-1951 löytyykö valokuvaa tuosta rakennuksesta kadunpuolelta, luultavasti rakennus on ollut puutalo.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Olemme käyneet läpi Jyväskylän historiaa käsitteleviä kuvateoksia, mutta kuvaa kyseisestä rakennuksesta ei valitettavasti ole löytynyt. Pahoittelen! Suosittelisin kysymään seuraavaksi Keski-Suomen museon kuva-arkistosta (sähköposti ksmuseo.arkistot@jkl.fi, puhelin 014 266 4256).

Jos käytät Facebookia, kannattaa liittyä ryhmään Valokuvien vanha Jyväskylä (https://www.facebook.com/groups/valokuvienvanhajyvaskyla/). Ehkäpä jollain paikallishistoriasta kiinnostuneella ryhmäläisellä olisi omissa arkistoissaan kuva tästä rakennuksesta.