Osoite hukassa. Pari vanhaa tuttua, nimet ja kaupunki tiedossa, mutta saako jostain selville osoitteen? Monia keinoja ja kikkoja jo kokeiltu...

Kysytty

Osoite hukassa. Pari vanhaa tuttua, nimet ja kaupunki tiedossa, mutta saako jostain selville osoitteen? Monia keinoja ja kikkoja jo kokeiltu...

Vastaus

Vastattu

Kenties Digi- ja väestötietoviraston maksullinen osoitepalvelu voisi auttaa?

Suomenkielinen osoitepalvelupuhelin: p. 0600 0 1000

Ruotsinkielinen osoitepalvelupuhelin: p. 0600 0 1001

Numerot palvelevat joka päivä klo 8.00 - 22.00.

Palvelun hinta on 2,50 euroa/minuutti + pvm/mpm, jonotus pvm/mpm (16.5.2020 saakka 1,98 euroa/minuutti).
Palveluun voi soittaa ainoastaan Suomesta.