- osallistun tammikuun 14 pvä alkavaan Portugalin kielen peruskurssille. Onko mahdollista saada lainattua Tudo Bem 1 oppikirjaa 14.1.2021 alkaen aina…

Kysytty

Hei - osallistun tammikuun 14 pvä alkavaan Portugalin kielen peruskurssille. Onko mahdollista saada lainattua Tudo Bem 1 oppikirjaa 14.1.2021 alkaen aina huhtikuun loppuun asti!

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjaa on tällä hetkellä hyllyssä joissakin Helmet-kirjastoissa:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2163600__STudo%20bemPw%3D…

Jos et tarvitse sitä vielä, voit tehdä siihen varauksen ja lukita varauksesi. Varaus tehdään kirjautumalla Helmetin omiin tietoihin sivun oikeasta ylänurkasta. Lukitusruutu löytyy varauksen  kohdalta. Poista lukitus noin viikkoa ennen, kuin kirjaa tarvitset. Lukitseminen pitää sinut varausjonossa, mutta kirja lähetetään valitsemaasi kirjastoon vasta, kun olet poistanut lukituksen. Riskinä on, että kaikki kirjat ovat silloin lainassa, etkä saakaan sitä ajoissa.

Kirjan laina-aika on neljä viikkoa. Lainassa olevan kirjan voi uusia viisi kertaa, jos siihen ei ole varauksia.

Eli on mahdollista, että kirja on samalla lainaajalla useita kuukausia, mutta jos moni muukin haluaa sen lainata, kuten usein kurssikirjojen laita on, voi olla, että se ei onnistu.