Osaisittekohan auttaa potentiaalisissa nimikkeissä, eli yritän tässä etsiä kaikenlaista auto- ja liikennetoimittamista (tai –toimittajia) käsittelevää…

Kysytty

Hei,

Osaisittekohan auttaa potentiaalisissa nimikkeissä, eli yritän tässä etsiä kaikenlaista auto- ja liikennetoimittamista (tai –toimittajia) käsittelevää kirjallisuutta.

Kansalliskirjastossa olevat Auto- ja liikennehakemistot ovat tiedossa, samoin seuraavat teokset jotka jo hankittu: Staffan Svedenborg / Mitt liv bakom ratten, Peter Dron / The Good, the Mad & the Ugly ...not to mention Jeremy Clarkson sekä Roy Lanchesterin ja Carlton Boycen kirjat. Lisäksi Paul Frèreltä on ilmestynyt vuonna 2000 teos My Life Full of Cars: Behind the Wheel with the with the world's top motoring journalist.

Ei yhtään haittaa vaikka mainittu kirjallisuus sijaitsisi ulkomailla eikä julkaisukielelläkään ole väliä. Teillä kun lienee pääsy erilaisiin kansainvälisiinkin kirjastotietokantoihin?

Kiitos. :)

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä muutamia autoja ja journalismia käsitteleviä kirjoja. Valitettavasti en onnistunut löytämään suomenkielisiä.

 - Clarkson Jeremy, Clarkson on cars

- Porter Richard, And on that bombshell

 - Dunne Jim, Car spy: secret cars exposed by the industry's most notirious photographer

- Hazleton Lesley, Confessions of a fast woman

- Owen Paul, Test pilot: living the petrolhead's dream

- De Forte, Skelton, Entwistle, A life awheel: the 'auto' biography of W De Forte

Kirjojen tiedot ovat peräisin maailmanlaajuisesta WorldCat-tietokannasta:

https://firstsearch.oclc.org/WebZ/FSPrefs?entityjsdetect=:javascript=true:screensize=large:sessionid=fsapp1-42913-jt8p1edy-6pnc8s:entitypagenum=1:0