Osaisitteko suositella jotain nettisivua, josta löytyisi tietoa novelleista. Olisin kovin kiitollinen mahdollisimman pikaisesta vastauksesta.

Kysytty

Osaisitteko suositella jotain nettisivua, josta löytyisi tietoa novelleista. Olisin kovin kiitollinen mahdollisimman pikaisesta vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Osoitteesta:http://kirjailijat.kirjastot.fi/ eli Sanojen aika-sivustosta voi hakea esim. novellin tai novelleja
mukaan. Sanojen aika-sivusto on hyvä sivusto suomalaisista kirjaiijoista ja heidän tuotannostaan.