Osaisitteko neuvoa? Opiskelen kolmatta vuotta sosionomiksi. Haluaisin ostaa opiskeeluni liittyen videon joka kertoo masennuksesta ja siitä toipumisesta.

Kysytty

Osaisitteko neuvoa? Opiskelen kolmatta vuotta sosionomiksi. Haluaisin ostaa opiskeeluni liittyen videon joka kertoo masennuksesta ja siitä toipumisesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastosta ei voi ostaa videoita, ainoastaan lainata. Valitettavasti meiltä Jyväskylän kaupunginkirjastosta ei löydy videoita tästä aiheesta. Masennukseen liittyviä ostettavia videoita kannattaa kysellä esim. Mielenterveyden keskusliitosta(www.mtkl.fi) tai Suomen mielenterveysseurasta (www.mielenterveysseura.fi).