Otsikko
Osaisitteko neuvoa, olisiko jostain saatavilla seuraavanlaista kirjaa: Elvi Saari Elämäni Viittakivi (1985)

Kysytty

osaisitteko neuvoa, olisiko jostain saatavilla seuraavanlaista kirjaa: Elvi Saari Elämäni Viittakivi (1985)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan kyseessä olla seuraava teos:
Saari Elvi: Ei minulta mitään puutu: elämäni viittakiviä. (Porvoo, WSOY, 1985). Se on kyllä muutamissa pääkaupunkiseudun kirjastoissa ja löytyy HelMetistä ( http://www.helmet.fi/search*fin/ ) tekijähaulla "Saari Elvi". Samoin sieltä löytyy Elvi Saaren luennoista toimitettu teos "Jooga ja inhimillinen kasvu", sekä kolme teosta, joissa Elvi Saari on toiminut kääntäjänä. Sen sijaan mainitsemaanne "Kveekareiden jäljillä" -teosta HelMetistä ei löydy. (Suomen kansallisbibliografiastakaan ei löydy teosta nimellä "Elämäni Viittakivi".)