Osaisitteko auttaa tämmöisessä pulmassa.Tapani Pertun esittämän kappaleen nuotit pitäisi löytää. Ovat monen mutkan ihmettelyn ja kysymysten takana, on kyselty…

Kysytty

Osaisitteko auttaa tämmöisessä pulmassa.Tapani Pertun esittämän kappaleen nuotit pitäisi löytää. Ovat monen mutkan ihmettelyn ja kysymysten takana, on kyselty Pohjois-Suomen kirjastojen musiikki osastot ja internetti ei tunnu paljoa auttavan. Fono.fi-sivustolta löytyi vihdoin tekijäluettelo Lintula, Veli-Pekka (sävellys). Jylhä, Jarmo (sovitus). Kokko, Petri (sovitus). Mäenpää, Pertti (sanoitus). Olisiko teillä tietoa mistä tai keneltä nuotit voisi saada?
http://www.fono.fi/KappaleenTiedot.aspx?ID=29f593ef-4cfc-40e7-96ef-877c…

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti näyttää siltä, ettei kappaleesta ole julkaistu nuotinnosta. Sivustolta chordify.net löytyy jonkinlaiset säestyssoinnut kappaleeseen mutta ei varsinaista nuottikuvaa. Kappaleen sisältävät levyt on julkaissut Poptori, Kappaleiden kustannusoikeuksien omistajasta ei kuitenkaan löydy tietoa.

https://chordify.net/chords/takana-taaimman-tahden-tapani-perttu-poptori