Osaisitteko auttaa, mikähän on mahtanut olla romaani, jonka luin n.15 vuotta sitten. Kirjailijan etunimi oli Norah tai Nora, ja kirjan nimessä oli jollain…

Kysytty

Hei! Osaisitteko auttaa, mikähän on mahtanut olla romaani, jonka luin n.15 vuotta sitten. Kirjailijan etunimi oli Norah tai Nora, ja kirjan nimessä oli jollain lailla sateenkaari. Kirjan kansi oli oranssisävyinen. Kirja oli romaani, joka pohjautui jollain tavalla kirjailijan sukuun. Kiitos etukäteen vastauksesta!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on kaiketikin Nora Robertsin Sateenkaaren väreissä (All the possibilities, suom. Meri Ala-Tauriala,1999).

Teos näyttää kuuluvan kirjastoverkkosi kokoelmiin.

https://finna.fi/Record/keski.2370883

https://kansalliskirjasto.finna.fi/Record/fikka.3890060

1 ääntä

Kommentit

Hei, kiitos vastauksesta. Kyseessä ei kuitenkaan ollut tämä kirja. Löysin juuri monenlaisen googlettelun avulla sattumalta vastauksen omaan kysymykseeni, ja kirja on Nomi Eve, Suolainen sateenkaari. Eli muistin etunimen väärin :) Nyt täytyy katsoa, löytyisikö sitä keskikirjastojen valikoimasta.