Osaisiko joku seuraavan kuukausirunon kokonaan? "Helmikuussa pakkaset paukkuu, maaliskuu maata näyttää, huhtikuu purot täyttää.."

Kysytty

Hei!
Osaisiko joku seuraavan kuukausirunon kokonaan? "Helmikuussa pakkaset paukkuu, maaliskuu maata näyttää, huhtikuu purot täyttää.."

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näitä kuukausirunoja on monia samantapaisia, mutta juuri tätä ei ole tunnistettu. Kysymyksesi on lähetetty kirjastojen yhteiselle sähköpostilistalle, ja jos sitä kautta vastaus löytyy, lähetän sinulle tiedon

Samaa lorua on kysytty tässä palvelussa ennenkin. Silloinkaan sitä ei tunnistettu. Kysymys ja vastaus löytyvät alta:

http://www2.kirjastot.fi/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=17f9328c-d368-42a…