Osaatteko sanoa, kenen satu ja mistä löytyisi, on kertomus lapsesta jolla oli lasiset korvat? Kaikkien piti puhua hyvin hiljaa, etteivät herkät korvat hajoa…

Kysytty

Osaatteko sanoa, kenen satu ja mistä löytyisi, on kertomus lapsesta jolla oli lasiset korvat? Kaikkien piti puhua hyvin hiljaa, etteivät herkät korvat hajoa palasiksi.
Kiitos, t. Maarit

Vastaus

Vastattu

Lasikorvainen vauva -satu on Hannele Huovin, se löytyy Tammen kultaiset sadut -kirjasta (2007, toimittanut Hannele Huovi). Tämän vastauksen kirjoittamisen hetkellä kirjaa on kaksi kappaletta paikalla Hämeenlinnan pääkirjastossa, eli kannattaa vaikka varata teos.