Otsikko
Osaatteko kertoa mitään Jussi Taskisesta, joka on kirjoittanut kirjan Minä, isä ja Unikeko?

Kysytty

Osaatteko kertoa mitään Jussi Taskisesta, joka on kirjoittanut kirjan Minä, isä ja Unikeko?

Vastaus

Vastattu

Kirjasampo tietää kertoa vain kirjailijan perustiedot:

Taskinen, Esa Juhani syntynyt 4.7.1939 Maaningalla. Vanhemmat kunnanlääkäri Esa Taskinen ja Vivi Elisabeth Jansson.
Asuinpaikat: Maaninka - 1973. Kirjasampo

Maaningan Pitäjäkirja kertoo jonkin verran lisää tietoa vanhemmista ja paikkakunnasta. Siellä on myös kuva Taskisten perheestä. https://annaliisapekkarinen.net/wp-content/uploads/2015/04/maaningan_pitajakirja.pdf

Lisätietoa voisi saada kenties teoksesta Berliinin päiväkirja. Helmet

Kustantamolla saattaisi olla lisätietoja.