Osaatteko kertoa minulle lehden tai jonkin muun julkaisun jossa esitellään tai koeajetaan Suzuki gs 450 vm-1985 ? Olisin kiitollinen tiedosta, jos jostakin…

Kysytty

Osaatteko kertoa minulle lehden tai jonkin muun julkaisun jossa esitellään tai koeajetaan Suzuki gs 450 vm-1985 ? Olisin kiitollinen tiedosta, jos jostakin kirjastosta löytyisi ko. artikkeli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aleksi -artikkelitietokannan mukaan pyörän testi löytyy MP-lehden numerosta 5/86. Lisäksi Tekniikan maailman numerossa 2/87 on uudemman vuosimallin testi.
Lehdet ovat ainakin Porin kaupunginkirjastossa, josta niitä voi kaukolainata.
Kaukolainapyynnön voit tehdä lähikirjastosi kautta.