Osaatteko kertoa kenen taiteilijan tekemä tämä grafiikkatyö on?

Kysytty

Hei! Osaatteko kertoa kenen taiteilijan tekemä tämä grafiikkatyö on?

Vastaus

Vastattu

Signeerauksen perusteella kyseessä voisi olla Esko Sarkkinen.

https://www.bukowskis.com/fi/bukipedia/17037-esko-sarkkinen

3 ääntä

Kommentit

Kuten signeerauskuvasta näkyy on kyseessä Esko Sarkkisen työ. Minulla on täsmälleen samanlainen vedos, jonka sain henkilökohtaisesti Esko Sarkkiselta vuonna 1994. Työ vasemmassa reunassa on merkintä : 52/100.