Osaatko suositella suomalaisia naisdekkaristeja savosta tai hämeestä, esim. Eija Piekkarin tuotanto on mainiota.

Kysytty

Hei, osaatko suositella suomalaisia naisdekkaristeja savosta tai hämeestä, esim. Eija Piekkarin tuotanto on mainiota.

Vastaus

Vastattu

Tässä poimintoja:

Päivi Alasalmi, Tampereelle sijoittuva dekkarisarja

Saara Kesävuori, tamperelainen kirjailija

Terttu Autere, hämeenlinnalainen kirjailija.

Pirkko Arhippa, vaikuttanut Forssassa

Leena  Lehtolainen, syntynyt Vesannolla

Eppu Nuotio, syntynyt Iisalmessa

Susanna Yliluoma, asuu tai on asunut Kangasalalla

Kannattaa lisäksi tutustua Kirjasampoon https://www.kirjasampo.fi/fi/genre/j%C3%A4nnityskirjallisuus