Osaan valmistaa simaa ja Louhisaaren juomaa. Kiinnostaisi tehdä muitakin juomia itse kotona (ei drinkkejä). Osaatteko suositella jotain tälläistä kirjaa, kun…

Kysytty

Osaan valmistaa simaa ja Louhisaaren juomaa. Kiinnostaisi tehdä muitakin juomia itse kotona (ei drinkkejä). Osaatteko suositella jotain tälläistä kirjaa, kun en tiedä mitä hakusanaa pitäisi käyttää helmet -haussa? Käy myös erilaiset tee- ja smoothiereseptit.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokeile näillä hakusanoilla joko yhdessä tai erikseen: juomat, mehut, smoothiet, tee. Huomaa, että tee on yksikkömuodossa.

Jos käytät pelkästään hakusanaa juomat, etkä halua teoksia esim. viineistä, voit suodattaa hakua seuraavasti: Käytä Tarkennettua hakua, kirjoita ensimmäiseen hakukenttään aiheeksi juomat, sitten valitse hakuoperaattori EI ja kirjoita tähän kenttään alkoholijuomat.

Kun käytän pelkästään sanaa smoothiet, saan 76 hakutulosta, joista yksi on teos Smoothiet: hedelmäsmoothiet, vihannessmoothiet, jäkiruokasmoothiet, mehut / Carla Bardi.

Tässä esimerkki Helmet-hausta: https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__Ssmoothiet__Orightresult__U…