Opiskelen suomen kieltä ja kulttuuria Varsovassa ja olen kirjoittamassa kandidaatintutkielmaani av-kääntämisestä. Sitä varten tarvitsisin mielellään…

Kysytty

Hei,

Opiskelen suomen kieltä ja kulttuuria Varsovassa ja olen kirjoittamassa kandidaatintutkielmaani av-kääntämisestä. Sitä varten tarvitsisin mielellään käyttöoikkeuteen tähän kirjaan ,,Olennaisen äärellä : johdatus audiovisuaaliseen kääntämiseen,,. Minua kiinnostaa tästä kirjasta Riita Jääskeläisen artikkeli / luku nimeltä: ”Av-kääntämisen tutkimus ja tutkimustarpeet Suomessa.”
Onko mahdollista, että saisin teiltä tilapäisen käyttömahdollisuuden`?

Kirjan nro --> FIN EISBN: 9789514472282

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

E-kirjojen käyttöoikeuden saadakseen on oltava tämän kirjaston kirjastokortti. Yleensä kortin saa, kun asuu Suomessa. Kortti on myös hankittava käymällä henkilökohtaisesti jossakin alueen kirjastossa. Joten valitettavasti e-kirjan lukeminen toisessa maassa asuvalle ei ole mahdollista.

Kirjaa on myös painettuna joissakin Suomen kirjastoissa. Se on mahdollista kaukolainata oman kirjastosi kautta. Voit myös pyytää artikkelikopiot kirjan artikkelista. Alla tiedot kirjastoista, joiden kokoelmissa kirja on:

https://www.finna.fi/Search/Results?limit=0&dfApplied=1&lookfor=Olennai…