Tarvitsen tehtävääni väitöskirjan lähdeteokseksi, jossa käsitellään ohjausta, esim. juuri opinto-ohjausta.

Kysytty

Opiskelen opinto-ohjaajaksi. Tarvitsen tehtävääni väitöskirjan lähdeteokseksi, jossa käsitellään ohjausta, esim. juuri opinto-ohjausta. En päässyt kirjautumaan FINNAAn, vaikka yritin mitä. Voitteko auttaa löytämään tällaisia väitöskirjoja, kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Finnaan ei välttämättä tarvitse kirjautua sisälle, jotta sillä voisi hakea aineistoja.

https://finna.fi/

Tein sinulle valmiiksi haun hakusanalla ja aiheella Opinto-ohjaus sekä rajasin sen verkossa saatavilla oleviin väitöskirjoihin.

https://finna.fi/Search/Results?sort=main_date_str+desc&limit=0&view=condensed&filter%5B%5D=~format%3A%221%2FThesis%2FThesis%2F%22&filter%5B%5D=~sector_str_mv%3A%221%2Flib%2Funi%2F%22&filter%5B%5D=free_online_boolean%3A%221%22&filter%5B%5D=~topic_facet%3A%22opinto-ohjaus%22&lookfor=opinto-ohjaus&type=AllFields

Jos muutat haun aihe-rajausta, saat esille opinto-ohjauksen erilaisia näkökulmia.