Opetushallitus julkaisi muutama vuosi sitten oppimisympäristöjä käsittelevän teoksen suomeksi ja englanniksi. Siinä oli monta tekijää. Mikähän teos onkaan, kun…

Kysytty

Opetushallitus julkaisi muutama vuosi sitten oppimisympäristöjä käsittelevän teoksen suomeksi ja englanniksi. Siinä oli monta tekijää. Mikähän teos onkaan, kun hukkasin sen tiedot?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on todennäköisesti teos Oppimista tukevat ympäristöt - Johdatus oppimisympäristöajatteluun (2007). Opetushallituksen julkaisu ilmestyi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.