Onks tämmösiä ”enemies to lovers” kirjoja kauheesti suomennettu? Tuntuu et ei oikeen löydy kun taas enkus niitä on mielin määrin mut niitäkää ei oikeestaa…

Kysytty

Moi! Onks tämmösiä ”enemies to lovers” kirjoja kauheesti suomennettu? Tuntuu et ei oikeen löydy kun taas enkus niitä on mielin määrin mut niitäkää ei oikeestaa kauheesti ainakaa oulun kirjastois. Tai sit en vaan osaa ettiä. Ois kiva kuulla jotain esimerkkei joita löytyis myös näistä outi kirjastoista. Ei niin väliä onko ne suomeks vai enkuks.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enemies To Lovers -kirjoja ei ole juurikaan suomennettu, mutta niitä löytyy englanninkielisinä ääni kirjoina ja e-kirjoina Overdrive-palvelusta. Sieltä löytyvät esimerkiksi nämä teokset:

Christina Lauren: The Unhoneymooners

Casey McQuiston: Red, White & Royal Blue

Holly Black: The Cruel Prince

Jen DeLuca: Well Met