Onkos Helsingin, vuosaaren kirjastossa kirjaa nimellä: Me kolme ja jengi. Tekijä: Hinton, S.E .

Kysytty

Onkos Helsingin, vuosaaren kirjastossa kirjaa nimellä: Me kolme ja jengi. Tekijä: Hinton, S.E .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vuosaaressa ei näytä olevan kyseistä kirjaa, mutta varaamalla Helmet-järjestelmän kautta saat kirjan jostain muusta kirjastosta. Voit valita noutopaikaksi Vuosaaren ja
hakea kirjan sieltä, jos niin haluat.Kirja on lasten-ja nuorten aineistoa, joten varausmaksuakaan ei mene.