Onkohan vanhasta Hämeenlinnasta ilmestynyt muuta kuvateosta 1970-luvulla kuin Einar Palmusen 1978 ilmestynyt teos?

Kysytty

Onkohan vanhasta Hämeenlinnasta ilmestynyt muuta kuvateosta 1970-luvulla kuin Einar Palmusen 1978 ilmestynyt teos?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

1970-luvulla ei ole ilmestynyt muita kuvateoksia vanhasta Hämeenlinnasta. Myöhemmin ilmestyneet Hämeenlinna-seuran julkaisemat Anna-Maria Vilkunan teokset Kaupunki kuvissa I (2004) ja II (2007) sisältävät kuvia Hämeenlinnasta 1800-luvun lopulta 1960-luvulle. Hämeenlinnan kaupunginkirjaston digitaalinen aineistopankki Lydia sisältää myös historiallisia kuvia Hämeenlinnasta (verkko-osoite: http://kirjasto.hameenlinna.fi/kirjasto/lydia/.