Onkohan tässä Helmetissä seuraava virhe; silloin, kun olen kirjautunut järjestelmään sisälle en voi lainkaan selata uutuusluetteloita? Aika hankalaa, kun pitää…

Kysytty

Onkohan tässä Helmetissä seuraava virhe; silloin, kun olen kirjautunut järjestelmään sisälle en voi lainkaan selata uutuusluetteloita? Aika hankalaa, kun pitää kirjautua ulos, mennä selaamaan uutuuksia ja tämän jälkeen joudun kirjautumaan taas sisälle!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti asia on näin. Uutuusluetteloita ei voi selata, jos on ensiksi kirjautunut omiin tietoihinsa. Uutusluettelon kautta ei myöskään voi tehdä varauksia.

Ongelmat liittyyvät asiakastietojen suojaukseen. Niistä on on ilmoitettu järjestelmän toimittajalle.