Onkohan seuraava loru ilmestynyt jossakin julkaisussa? Jos on, niin missä ja kuka on sen alkuperäinen kirjoittaja? Muu, möö, mää, lehmä mylvähtää. Itikka se…

Kysytty

Onkohan seuraava loru ilmestynyt jossakin julkaisussa? Jos on, niin missä ja kuka on sen alkuperäinen kirjoittaja?

Muu, möö, mää,
lehmä mylvähtää.
Itikka se pistää Leena-lehmää.

Voi, voi kantturaa,
kuinka sattuukaan.
Pisti, kävi kipeää,
Leena-lehmää itkettää.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme ole tätä Lorua julkaistuna löytäneet, netistä vain lorukilpailun yhteydessä.