Onkohan Sachar Louisin kirjoittamalle Paahde-kirjalle ( v.2003)olemassa jatko-osaa. 14-vuotias poikani olisi innostunut lukemaan sen, jos sellainen on…

Kysytty

Hei,
onkohan Sachar Louisin kirjoittamalle Paahde-kirjalle ( v.2003)olemassa jatko-osaa. 14-vuotias poikani olisi innostunut lukemaan sen, jos sellainen on olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Louis Sacharin vuonna 2006 suomeksi ilmestynyt kirja Riskitekijä on itsenäinen jatko-osa Paahteelle. Se kertoo Theodore Johnsonin eli Kainalon, yhden Paahde-kirjassa esiintyvän henkilön tarinan. Tämä on ainakin toistaiseksi Sacharin kirjoista ainoa, joka jollakin tavalla jatkaa siitä, mihin Paahde jäi. Stanley Yelnatsin myöhemmistä vaiheista kertovia kirjoja ei ole.