Onkohan missään nuottikirjoissa (käy myös pelkät kitarasoinnut) niin seuraavia esiintyjiä: Nirvana, Foo Fighters, Disco Ensemble, stam1na, Apulanta, Deep…

Kysytty

Onkohan missään nuottikirjoissa (käy myös pelkät kitarasoinnut) niin seuraavia esiintyjiä: Nirvana, Foo Fighters, Disco Ensemble, stam1na, Apulanta, Deep insight, Metallica? Kertoisitko kaikki mahdolliset joista näitä löytyisi! Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nirvanalta, Foo Fightersilta ja Metallicalta on julkaistu runsaasti erilaisia omia nuottikokoelmia (mm. Nirvana: Nevermind, The best of Nirvana; Foo Fighters: One by one, In your honor; Metallica: Best of Metallica, Master of puppets). Niitä ja niiden saatavuutta Pirkanmaan kirjastoissa voit selata PIKI-verkkokirjastossa (www.pikikirjasto.fi). Laita tekijä-kohtaan yhtyeen nimi ja valitse lisärajauksista "nuotti". Saat luettelon yhtyeen omista nuottijulkaisuista sekä erilaisista kokoelmista, joihin sisältyy ko. tekijän kappaleita. Saatavuus-kohdasta voit tarkistaa, missä kirjastoissa niitä on, ja klikkaamalla nuottikokoelman nimeä näet tarkempia tietoja siitä, mitä se sisältää.

Apulannalta ei löydy omia nuottijulkaisuja, mutta Apulannan biisejä löytyy monista kokoelmista, kuten esim. Suomipopin helmiä 5 ja Suomi Pop 2009. Näitä voit hakea samalla tavalla kuin edellämainittuja.

Disco Ensemblen, stam1nan ja Deep Insightin nuotteja ei löydy Pirkanmaan kirjastoista eikä myöskään muista Suomen yleisistä kirjastoista.

Apua nuottien löytämiseen voit myös aina kysyä kirjastosta.