Onkohan mahdollista saada lainahistoriaani tietoon muutaman vuoden takaa?

Kysytty

Hei,

onkohan mahdollista saada lainahistoriaani tietoon muutaman vuoden takaa?

Kiinnostaisi saada yhden kirjan nimi tietoon, joka minulla oli Seinäjoen pääkirjastosta lainassa uskoakseni 3-5 vuotta sitten.

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme näe lainahistoriaasi kirjastossa.

Nykyään voit tallentaa oman lainahistoriasi Finna-palvelun Omat tiedot -välilehdellä valitsemalla kohtaan "Lainahistorian säilytys" "Aina". Lainahistoria alkaa kuitenkin kertyä Finnaan vasta siitä eteenpäin, kun tämä valinta on tehty, eli vanhoja lainoja tällä ei saa näkyviin.