Onkohan kirjastolla tällä hetkellä espanjankielistä kielikahvilaa? Ja olisiko mahdollista poistaa vanhat tapahtumat sivuiltanne/netistä, nyt tulee osumia…

Kysytty

Onkohan kirjastolla tällä hetkellä espanjankielistä kielikahvilaa? Ja olisiko mahdollista poistaa vanhat tapahtumat sivuiltanne/netistä, nyt tulee osumia vuodelta 2015 asti, mutta ei nykyhetkestä. :)

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti en löytänyt espanjan kielikahvilaa koko seudulta (Helsinki, Espoo, Kauniainen, Vantaa) Sain nykytilanteen näkyville käyttämällä Helmet sivuston tapahtumahakua. Siellä voi myös käyttää erilaisia rajauksia esim. tapahtumatyyppi, kaupunki ja aika. https://www.helmet.fi/fi-FI/Tapahtumat_ja_vinkit/Tapahtumat

Haulla löytyvät myös etätapahtumat.

Espanjan kielikahvila olisi kyllä hyvä lisä Helmet kirjastojen tapahtumiin. Ainakin täällä Espoossa se oli aikoinaan melko suosittu. Valitettavasti meillä ei Espoon puolella ole tällä hetkellä espanjankielistä kirjastolaista. Tietäisitkö jonkun ihmisen tai tahon, joka haluaisi ryhtyä kirjaston vapaaehtoiseksi puhumaan espanjaa noin kerran kahdessa viikossa? https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Vapaaehtoiseksi_kirjastoon

Valitettavasti nettihaut löytävät uskomattoman vanhoja asioita. Niitä emme valitettavasti saa sieltä pois, sillä ne eivät enää sijaitse Helmet sivuilla. (Pyrimme poistamaan väärät tiedot sivuiltamme aina mahdollisimman pian. Yleensä virheet huomataan noin kuukauden kuluessa, jos päivittäjä ei huomaa sitä heti.