Onkohan Helsingin Merihakaan tullut jo kulttuurisauna, en ole löytänyt netistä tietoa, sen piti jo valmistua.

Kysytty

Onkohan Helsingin Merihakaan tullut jo kulttuurisauna, en ole löytänyt netistä tietoa, sen piti jo valmistua.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme Merihaka-seurasta tiedon, että työ on edelleen kesken. Seuralla ei ole valmistumispäivä tiedossa.

5 ääntä

Kommentit

...olisi hauska tietää mistä tämä viivästyminen johtuu. Alussa puhuttiin syksystä, sitten vuoden alusta, nyt keväästä!
Mutta kuitenkin - kunhan nyt joskus avautuu. Idea on kiva!

Mistäs lötyy hinta tälle saunomiselle?

Saunan pitäisi aueta Helsingin sanomien mukaan tänään 8.5. Viivästymisen syyksi mainittiin "pitkittynyt talvi", joka viivytti rakentamista. Näköjään kulttuurisaunalla ei ole omia sivuja vielä, joten hinnan selvittely kestää hetken.

Saunan pääsymaksu aikuiselta on 15 euroa, hinnat ja aukioloajat löytyvät täältä http://www.kulttuurisauna.fi/ .
Kirjastomhoitaja