Onkohan Enonkosken kirjastossa Laila Hirvisaaresta kertovaa kirjaa Laila Hietamies läheltä tai joku muu kirja?? Onko Lailalla omia kotisivuja tai e-mailia,…

Kysytty

Onkohan Enonkosken kirjastossa Laila Hirvisaaresta kertovaa kirjaa Laila Hietamies läheltä tai joku muu kirja??
Onko Lailalla omia kotisivuja tai e-mailia, koska olisi kiva saada hänestä ja hänen lapsuudesta tietoa...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymäsi kirja näyttää olevan paikalla Enonkosken kirjastossa. Se on varmaankin paras lähde Laila Hirvisaaren lapsuuteen.

Laila Hirvisaarella ei ole omia kotisivuja ja hänen lapsuudestaan ja elämästään ei juurikaan kerrota Internetissä olevilla sivuilla. Hänestä on kuitenkin kirjoitettu lehtiartikkeleita. Voisit kysyä Enonkosken kirjastosta esim. Suomen kuvalehti 2003 ; 51-52, Anna 1998 ; 15-16, Et-lehti 1995 ; 10, Pellervo 1993 ; 19-20. Myös muista lehdistä löytyy Hirvisaaresta artikkeleita.

Katso myös tämän Kysy kirjastonhoitajalta -palvelun aiemmat vastaukset arkistosta Laila Hietamies -hakusanalla.