Onkohan Anders Jacobsonin ja Sören Olssonin uusin Bert-kirja eli Bert och kalla kriget ilmestynyt suomeksi?

Kysytty

Onkohan Anders Jacobsonin ja Sören Olssonin uusin Bert-kirja eli Bert och kalla kriget ilmestynyt suomeksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kirjaa Bert och kalla kriget ei ole vielä ilmestynyt Suomessa. Emme löytäneet Bert-kirjoja kustantaneen Otavankaan kevätluettelosta kirjaa, joten sitä ei ole vielä tulossa.

Viimeisin suomennos on Bert ja basillit vuodelta 2001.

Valitettavasti kirjojen suomennosvauhti ei ole ollut kovin ripeä. Toivotaan, että suuri suosio saa vauhtia suomentamiseen.