Otsikko
Onko yliopistojen graduja (Oulun yliopisto) mahdollista kaukolainata omaan lähikirjastoon?

Kysytty

Onko yliopistojen graduja (Oulun yliopisto) mahdollista kaukolainata omaan lähikirjastoon?

Vastaus

Vastattu

Suurin osa Oulun yliopiston ennen vuotta 2012 valmistuneista opinnäytetöistä on digitoitu, mutta digitoidut työt eivät ole vielä käytettävissä kirjastossa. Voit itse lähettää tarvitsemastasi opinnäytteestä pyynnön osoitteeseen kirjasto@oulu.fi. Pyynnöstä tulee ilmetä asiakkaan sähköpostiosoite, asiakkaan nimi (ei ole pakollinen tieto) ja pyydettävän opinnäytteen tiedot.

Uudemmat opinnäytetyöt löytyvät Jultikasta: http://jultika.oulu.fi/. Ne ovat käytettävissä joko vapaasti verkossa, tai rajoitetun näkyvyyden gradut ovat käytettävissä Oulun yliopiston kirjaston tiloissa e-gradutyöasemilla.

Lähde: Oulun yliopiston kirjaston kaukopalvelu