Onko Ylen omistajissa tapahtunut muutoksia 3. maaliskuuta 2015 jälkeen? Keitä ovat Ylen omistajat Suomen valtion lisäksi vuonna 2016?

Kysytty

Hei! Onko Ylen omistajissa tapahtunut muutoksia 3. maaliskuuta 2015 jälkeen? Keitä ovat Ylen omistajat Suomen valtion lisäksi vuonna 2016?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ylen viestinnässä kerrottiin, että heidän tietääkseen viime vuosina ei ole tapahtunut omistajissa kuin yksi muutos: SVUL:n toiminnan loppuessa osakkeet siirtyivät ensin SLU:lle ja sitten vuonna 2013 Valo ry:lle. Aikaisempi listaus omistajista löytyy osoitteessa http://www2.kirjastot.fi/kysy/arkistohaku/kysymys/?ID=83be3ba2-9f3d-433… olevasta vastauksesta.