Onko YLEn kuunnelmaa "Täällä pohjantähden alla" lainattavissa mistään kirjastosta?

Kysytty

Onko YLEn kuunnelmaa "Täällä pohjantähden alla" lainattavissa mistään kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Radioteatterin vuonna 2009 esittämästä Väinö Linnan romaaniin pohjautuvasta 21-osaisesta kuunnelmasta "Täällä Pohjantähden alla" on aivan äskettäin ilmestynyt 21 CD-levyn paketti. Tallenne ei toistaiseksi ole lainattavissa kirjastoissa, eikä YLEstä osattu toistaiseksi kertoa, tuleeko paketti kirjastolevitykseen.