Onko William Butler Yeatsin runoa "An Irish Airman Foresees His Death" suomennettu?

Kysytty

Onko William Butler Yeatsin runoa "An Irish Airman Foresees His Death" suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

William Butler Yeatsilta on käännetty suomeksi ainoastaan yksi teos Runoja (Wsoy, 1966; suomentanut Aale Tynni) ja siitä ei kysymääsi runoa löydy. Yeatsin runoja löytyy käännettynä myös esimerkiksi seuraavista antologioista Maailman runosydän (Wsoy, 1998) ja Tuhat laulujen vuotta: valikoima länsimaista lyriikkaa (Wsoy, useita eri painoksia). Näistäkään kysymääsi runoa ei löytynyt.