Onko Wendy Pinin piirtämiä Elfquest-sarjakuvia ilmestynyt suomeksi Auringon äänen jälkeen, joka on sarjan viides? Jos on, minkä nimisiä se/ne ovat ja onko…

Kysytty

Onko Wendy Pinin piirtämiä Elfquest-sarjakuvia ilmestynyt suomeksi Auringon äänen jälkeen, joka on sarjan viides? Jos on, minkä nimisiä se/ne ovat ja onko niitä saatavilla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Fennican eli Suomen kansallisbibliografian mukaan Piniltä on suomennettu viisi albumia:
Ryöstöretki 1990, Pako tulen alta 1990, Haaste 1991, Suden laulu 1993 ja Auringon ääni 1993.
Saatavilla näyttäisi olevan ainoastaan Suden laulu ja Auringon ääni .