Onko Viisikko sarjasta elokuvia?

Kysytty

Onko Viisikko sarjasta elokuvia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Enid Blytonin Viisikko-kirjoista on tehty useampiakin elokuva- ja televisiosarjaversioita. Suomeksi on ilmestynyt vuonna 2004 viisi dvd-levyä, joihin sisältynee suurin osa Viisikoista elokuvaversioina.

Viisikko seikkailee 1 sisältää elokuvat: Viisikko aarresaarella ; Viisikko pulassa ; Viisikko joutuu ansaan ; Viisikko ja aavejuna ; Viisikko ja linnan aarre.
Viisikko seikkailee 2 sisältää elokuvat: Viisikko ja salakuljettajat ; Viisikon uudet seikkailut ; Viisikko pelastaa salaisuuden ; Viisikko löytää jäljen ; Viisikko ja lapsenryöstäjät ; Viisikko vanhassa majakassa.
Viisikko seikkailee 3 sisältää elokuvat: Viisikko lähtee merelle ; Viisikko karkuteillä ; Viisikko salaperäisellä nummella ; Viisikko vuoristossa.
Viisikko seikkailee 4 sisältää elokuvat: Viisikko ja tornin salaisuus ; Viisikko kesälomalla ; Viisikko Kuiskausten saarella.
Viisikko seikkailee 5 sisältää elokuvat: Viisikko retkellä ; Viisikko jälleen yhdessä ; Viisikko vapauttaa lentäjät.

45 ääntä

Kommentit

Olen katsonut kaikki

Hei mistä pystyn katsomaan näitä viiiskko elokuvia? Olen lukenut kaikki kirjat ja olen suuri fani!